Irigy vagyok? :(

2008.01.22. 12:45

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Csúnya dolog az irigység?

Vagy ezt csak az mondja, aki nem meri bevallani, hogy Ő is szokott az lenni?

 

Nők között „bevált” szokás, hogy ha az egyik szid egy olyat, aki nincs jelen, akkor a másik támogatja a szidást és ő is elkezd rá „kecskét-békát” kiabálni, mert hogy így illik…

Nos szerencsére az én barátosnőm nem olyan. Simán a szemembe mondja, hogy nem a másik nő a rossz, hanem én vagyok bénaság és ezt még tetézem is a rosszindulatú irigységemmel.

Ez ott és akkor mindig fáj és sértetten is érzem magam, „cserbenhagyottabarátnőm” típusú önsajnálatba merülök. Pedig belül tudom, hogy nagyon is igaza van.

 

Rólam tudni kell, hogy nem szeretek chatelni, főleg nem ismertebb, nagy forgalmú helyeken. Egyszerűen nincs türelmem a sok bunkóhoz. Változatos beszélgetést lehet velük produkálni ugyanis.

 

Előrebocsátom, hogy mindig ki van tölte az adatlapom. Nyilván nem telefonszámostól, mindenestől, de a korom, lakhelyem, külsőm, „miacsudátkeresekittre” válaszoló kérdések meg vannak válaszolva rajta. Emellett feltüntetem, hogy nem szeretem a kisfiúkat, nem fogok senkit elfenekelni (fura mód rengeteg ember azt hiszi, hogy aki a bdsm környékén matat, az mind fenekel is….pláne, aki sub….) Vagy csak rám kattannak az ilyenek???

 

Egy átlagos privi mégis így néz ki:

 

Bubuka: korod? (ritka aki köszön…)

VioricaS: Szia Neked is!

Bubuka: szia korod? lax?

VioricaS: Adatlap…

Bubuka: Cici?

VioricaS: Csak ismerkedem, nem keresek konkrétan senkit. Nem fogok ciciméreteket megadni rögtön, azt sem, hogy milyen az intim régióm. Nem megyek msnre, és camozni sem kamozok. Az adatlapomon mindez rajta is van, de van aki nem olvas olyat. Én olvasnék ugyan, de mivel Te férfi vagy, ezért Neked valószínűleg nincs olyan! Szóval ne Te kérdezz, hanem inkább mondd el ezeket magadról! Úgy fair!

(Itt már tudom, hogy ez felesleges, de nem bírom magamban tartani…olyan vagyok, mint Don Quijote: szélmalomharcot vívok a lüke privisekkel.)

 

Rendszerint itt már nem válaszolnak, hanem szó nélkül lelépnek.

Ez csak egy eset volt a sok közül és még kultúrált is…

 

Mindek akkor adatlap, ha el sem olvassák?????????

Jut eszembe, hogy bocsánatot kérjek azon férfiaktól, akik ki is töltik, el is olvassák azokat!!!! Nem általánosítani akartam, hogy minden férfi olyan! Tudom, hogy nem, csak nekem még nem nagyon volt türelmem chaten kivárni olyat, aki nem olyan. (Hűűű de szép magyar mondat lett.) Illetve hazudok! Vagy másfél évvel ezelőtt sikerült a gyalin, azóta is szinte napi kapcsolatban vagyunk és szóba sem került sosem a sex!!! Pedig nem impotens és jó pasi is! :)

Köszi Tamás!! (Bár ezt ő sosem fogja olvasni, mert nem tudja, hogy ki is vagyok…)

 

Nagyon elkanyarodtam az igazi témámtól. Szóval nem szeretek chatelni, helyette nagy fórumfüggő vagyok. Azt valahogy szeressem!

Egy ideje az egyik fórumon megismerkedtem egy tőlem pár kmre lakó férfivel. Jókat beszélgetünk, kedves, normális, értelmes, stb. Kiderült van sok közös ismerősünk, sőt közös múltunk is, mert hasonló az érdeklődési körünk, 3 év van csak köztünk.

Én kissé távolságtartó és nyers lény vagyok. Nekem nem mennek a „pusziküldözgetős” dolgok vadidegennek, nem tudok becézgetni olyan valakiket, akiket nem is ismerek, stb..

Sok fórumon pedig már millió puszilgató smiley-t küldözgetnek olyanok, akik 2 üzenettel korábban írtak csak egymásnak valamit. Biztos velem van a baj, de nekem ez nem megy. Én nem csókokat küldök, hanem Szia! - t köszönök. Az meg a hab a tortán, mikor azt írják egymásnak, hogy „Én is szeretlek drága XY! Millió csókocska!”

Hogy a csudába lehet ilyeneket leírni, mikor nem is ismeri, csak pár üzenetét olvasta, amit beírt egy nyilvános internetes fórumba…

Tehát ott tartottam, hogy jól elbeszélgettünk, minden okés. Erre jön egy nő. Rögtön az „ölébe ül”, meg csókokat küldözget, stb. És a pasival rögtön madarat lehet fogatni…

Ezt panaszoltam el én a barátnőmnek, erősen szidva azt a másik nőt. Erre mondta, hogy nem a nőt kell szidni, nem szabad irigykedni, mert ez színtiszta rosszindulat!

Komolyan irigy és rosszindulatú vagyok???? De hát nekem nem is kellett volna az a férfi….mégis rosszul esett, hogy csipp-csupp lecsapták a kezemről, amin rajta sem volt…

Kezdem elhinni, hogy tényleg bennem van a hiba!

A bejegyzés trackback címe:

https://vioricas.blog.hu/api/trackback/id/tr8307106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása