"BDSM szótár"

2008.02.13. 23:52

Még mindíg beteg vagyok, bár remélem szombatra sikeresen felgyógyulok. :) Reggeltől estig előadáson fogok ücsörögni... Juhéjj!
Annyi dolgom lenne és még mindíg pótcselekvéseket hajtok végre helyettük. Why????
Ma kb 4 liter tea megiszogatása alatt és lelkiismeretfurdalások közepette bóklásztap a neten, csak úgy jobbra balra. Rég nem látott oldalakat nézegettem, kedvenceket kattingattam végig, magyarul nem csináltam semmi hasznosat vagy értelmeset. Ezzel az erővel ugyanis csinálhattam volna már az elválalt site-t is..Valamelyik nap 2szer is szótárnak néztek EP-n.
Az egyik lakó azt kérdezte, hogy mit jelent a BDSM (jelzem mindezt a BDSM szobába), szépen elmondtam neki, először az angol megfelelőket, amikből összeáll a mozaik, utána magyarul. Megjegyzése az volt, hogy jah, ezt ő is szereti.  /No comment!/ :D
Ugyan azon napon jött egy PM is, hogy mit jelent a BBW. (Ezt kevesebben ismerik, ezért leírom: Big Beautiful Woman, azaz nyersfordításban magyarul: "Nagy, gyönyörű Nő"
 
Ezt is szépen elmeséltem a kérdezőnek. Ő azt hitte"Black, black white"-t jelent.
Ebben nincs is semmi különös, hiszen nem törvényszerű ezeket a mozaikszavakat ismerni, főleg, hogy nem is magyar szavakból tevődik össze. Amin mosolyogtam, hogy a végén odatette: "Én is szeretem az ilyen nőket és az oldalakat is szoktam nézni."

Ezt most minek kell odatenni??? Nem baj az, ha valaki nem ismeri vagy nem szereti, de miért érzi mégis úgy, hogy ezt kell mondania??!!Ehh, nem értem én ezt!

Visszakanyarodva az elejére, hogy ezt miért is írtam le.
Bolyongásaim során felmentem Yoboy honlapjára is. Elég régen jártam már arra. Ilyenkor általában minden menüt megnyitok. Megnyitottam a „Szótár” menüpontot is.

 

Két dolgot idéznék belőle, amiket még soha az életben nem hallottam (pedig elég sokat vagyok a cybertérben , már csak a munkám miatt is napi 10 órát bolyongok fent.)….

Mindig van új a nap alatt. :)

 

Szóval a mai ide-oda klikk nem volt értelmetlen J Tanultam 2 új szót, bár azt nem értem hogyan került a BDSM témakörébe, de ott szerepel a CBT, BallBusting, Domina, BDSM, Safeword, Felláció között.

 

Tehát a két szó:

 

BN: sokszor találkozunk az interneten ezzel a fogalommal. Bér-Nőstényt jelentene, anyagi támogatás ellenében szexuális szolgáltatást nyújtó nőt, magyarul prostituáltat.

PIB-Girl: szintén
a neten népszerű ez a fogalom is. P = pénz, I = izom, B = Bmw. Tehát a pénzes, kigyúrt fiúkra, férfiakra hajtó, anyagias lányokat illetik ezzel a mozaik szóv

 

A PIB-Girl a leggyönyörűbb :D Magyar alapból mozaik csöppnyi angollal fűszerezve.

Hiába! Ilyet csak mi, MAGYAROK tudunk kreálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://vioricas.blog.hu/api/trackback/id/tr1338464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása