Blogból - blogba

2008.01.18. 19:47


Igazából még ma is egész nap utáltam mindenkit, de így estére egészen lenyugodtam.

 

Elkezdtem körbejárkálni kedvenc oldalaimat. Rátaláltam valamire, ami elvileg nekem szól.

Néztem is nagyot. Itt félreértések tömkelege zajlott, mialatt én sebeimet nyalogatva duzzogtam.

 

MiniMe83 blogja --->>>>


Gondolatok fizetős dolgokról


Eltérünk nagyon, az tény.

- Ő talán domináns fél (olvastam a fejtegetésed az oldaladon, hogy most létezik – e olyan, hogy switch vagy sem), én abszolúte nem.

- Ő férfi én nő vagyok.

- Ő fiatalt keres – nőt -, én idősebbet – férfit - kerestem.

- Ő jogász (bocsi, ha nem, de valami ilyesmi területen mozogsz….) én közgazdász. /Ez csak azért fontos, hogy kissé kevésbé ítéljetek el, hogy én nem tudom annyira választékosan csűrni-csavarni a szavakat…./

 

Hozzászólásom nem hiszem, hogy annyira kritika lett volna, sőt, egyet is értek benne, hogy nem kellene pénzért árulni magukat. Egyik oldalnak sem. Sőt, sm világán kívül élőknek sem értem, hogy miért kell ez, de ez egy másik téma. Nem a prostitúció helyes vagy helytelen mivoltát szeretném feszegetni.

 

Térjünk vissza a mi medrünkbe. Annyi és csakis annyi volt a kérdésem, amiért nem bírtam megállni, hogy ne szóljak hozzá, mert nekem úgy tűnt, hogy nagyon a sub hölgyekre vagy ilyen téren „rászállva”, hogy „Miért csak ezt találod elítélendőnek, vagy felháborítónak és azt, amikor egy domináns fél hirdet pénzért, azt miért nem?”.

 Semmi, de semmi más szándékom nem volt. Egy egyszerű kérdés és nem kritika vagy kötözködés.

 Remélem, elszállnak a félreértés sötét felhői! :)


 

Személyesen Neked

 
Felvállalom magam? Ez most gúnyos volt vagy sem? /Ha nem, akkor bocsi, de most utálkozós kedvem van/

 Nem vállalom túlzottan, hiszen nincs rólam fent fotó, nincs ott a nevem, címem, telszámom, csak írom, amit gondolok vagy ami történt, vagy ami tetszik. Nem mélyedek bele a tudományos dolgokba, annyira, mint Te.

Nem szakszerű, amiket írok, de nem is az a célom.:)

Csak úgy jó néha firkálni. Még ha csak számomra érthető és csak nekem fontos, akkor is. :)

 

Egyébként mindent eltolva félre: szeretem a blogodat és olvasgatom is. Csak így tovább!

 

Szerző: VioricaS

Szólj hozzá!

Címkék: komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vioricas.blog.hu/api/trackback/id/tr91302602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása