Mjúzik

2008.02.02. 13:14

Visszatértem :D

Vége a vizslaidőszaknak, hál’ Istennek!!!

Azért jó lenne már belekezdeni abba a szakdoliba is… elvileg már egy hónapja le kellett volna adnom a minimum 15 oldalt a belső konzulensnek…uhh…link vagyok. Cserkész becsszó, hogy a jövő héten pótlásra kerül. Komolyan!

 

 

Hahahah :D Most kaptam egy kedves kis üzit egy msn partneremtől :D

Kerek – perec megkérdezte, hogy mi a gond velem :D Nem értettem miért kérdezi. Elmagyarázta. Szinte mindig be van kapcsolva a „A hallgatott zene megjelenítése” opció, így láthatják, hogy mi dübög a fülembe éppen.

Mint már említettem kissé zizi vagyok, minden téren, így nekem fel sem tűnik, hogy mennyire változatosan válogatom össze az aznapi betevő zenecsokrot. Most, amin éppen kiakadt, az az volt, hogy felváltva hallgattam: Rómeó és Júlia operettet, Blues Companyt, Kárpátiát és Egészséges Fejbőrt :D

Ehez a 4 előadóhoz volt most kedvem és véletlenszerű lejátszásra állítottam be. Bevallom így belegondolva tényleg hülyén hat, hogy

 

Rómeó és Júlia: Verona

Egészséges Fejbőr: Skinhead – lány

Blues Company: Csúnya vagyok

Rómeo és Júlia: Miért fáj

Kárpátia: Ugye gondolsz néha rám

 

No, de ez is én vagyok, ilyen vagyok. Magamtól ez fel sem tűnik. Na persze, az tetszett, hogy van, aki figyelemmel követ :D (én elég ritkán lesem, hogy ki mit hallgat...sorry…)

A bejegyzés trackback címe:

https://vioricas.blog.hu/api/trackback/id/tr52322033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása