Én nem vállaltam be. Talán 2színű vagyok… lehet. Bár én egyszerűen csak gyávaságnak hívom.

Van két életem és ezeknek résztvevői nem ismerik egymást, nem is tudnak a létezésükről.

Próbáltam én összehozni a kettőt, de nem megy, mert talán nem is akarom eléggé.

Azt szoktam mondani, hogy egyetlen barátnőm van, akivel tényleg jóban-rosszban. Belegondolva mégsem igaz…

Nincs nekem senkim sem, hiszen hozzá sem vagyok őszinte. Miért hiszem azt, hogy ha tudná rólam a kevésbé „normális” dolgokat is, akkor már nem is szeretne?

Velem van a baj?

 

Mindig mindenben elmondom az igazat és tartom is magam ahhoz, hogy őszinte vagyok.. csak nem egyformán, hanem a két világon belül külön – külön…

 

Ezért most én rossz ember lennék?

A bejegyzés trackback címe:

https://vioricas.blog.hu/api/trackback/id/tr60303038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása