Zavarodom...talán

2009.06.14. 02:05

Nagy levegő. Belekezd.

Habzsolni akarom az életet? Mindent egyszerre? Pótoljak hetek alatt éveket? Kell ez nekem? Jó ez nekem? Akarom?

Bár lenne gomb a fejembe, amit, ha megnyomok, akkor nem "gondol tovább"... Csak egy kicsit ne!

Lassan éjjel 2 óra és még mindig nem tudok aludni. Valaki húzza már le azt a redőnyt!!!

Switchem édes, ma is írt sokat....tudom, hogy sosem fog tudni dominálni, ahhoz túlságosan nem switch és túlságosan szeret :)

Ígér, hogy majd meglátom és hogy majd szigor és jajj de rossz kislány voltam és irgum meg burgum... Végül megyek, remélek, de ő addigra megenyhül. Fene sem érti ezt.

 

Az OZ kitartó, de csak mert még nem kapott meg. :) Aranyos, szeretem, de csak gonoszul húzom előtte a mézes madzagot. Valakit én is húzzak már alapon :) Egyszer talán engedek...

Akar, nagyon, tudom. De csak egyszer. Az pedig nem jó, így nem, gombóc a torokban :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az Úr ma nem írt, pedig láttam aktívkodni. Én nem jelzek sosem, senkinek sem, neki sem. Ha kellek, keres, ha nem kellek, akkor nyalogatom tovább sebeimet és kész..

Történtet írtam, bizony, mint a nagyok. Lehet csalódott? És azt miért nem jelzi?

Már megint képzelődöm, tudom. De akkor is! Legalább egy "szia" járt volna... de nem, nem, inkább törlöm, mert fog erősen. Járni nekem semmi nem jár, még a szám sem, pedig...jahajj, az van!

Tipikusan "kútbaugromhaőmondja" érzésem van irányába. Tudja jól... Dróton rángat.. vagy inkább rángana kötélen-kötélben-fóliában-zsákban-szabadban-sikítva-csendben-fuldokolva...akarom!!

 

Sokat van eszembe W-is. Újraéltem szavait. Az első, aki megfogottés elvarázsolt ott bent. Még mindig tart talán? Áhh, csak a kíváncsiság, hogy mi van Vele. Évek teltek el. Akartam, kevés voltam. Féltem sokáig, még mindig félek.

És még én tuningolok mást, hogy pozitívabban! Ehh! Képmutatás...vagy mégsem?

Őrlődöm, mert van mindenki, mégsincs senki...zajban-tömegben vagyok magányos-csendben.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vioricas.blog.hu/api/trackback/id/tr221183611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása