Szemöldök tortúra :D

2008.01.24. 21:17



Azért gáz, hogy ennyire öregszik az ember….. Tudom, én is ismerem a közhelyet: „Mindenki annyi idős, mint amennyinek érzi magát!”, ám szerintem ezzel csak azok hazudnak önmaguknak, akik nem bírják elfogadni, hogy már nem tinik.

 

Jah, egyébként ma ismételten rájöttem, hogy egy fikarcnyi mazo hajlam sincs bennem! :D

 

Be kellett volna jelentkeznem kozmetikushoz, mivel nem tettem, így legközelebb, csak jövő szerdára lett volna helyem.

Na az számomra elfogadhatatlan, ugyanis én szombatra szeretnék jól kinézni! (Nem randi, arra nem készülök ennyit:D )

Nagy bátran előszedtem a gyantát, felmelegítettem, és merészen rá is kentem a szemöldököm azon részére, amit „nemkívánatossá” minősítettem. Ez eddig rendben is lett volna…de mikor le kellett húzni…jhajj, hát az már nehezebb volt. Percekig álltam a tükör előtt farkasszemet nézve saját magammal, jobb kezemmel tartottam egy kicsit lenyomva tartottam a bőrt a szemöldökömnél, a bal kezemmel pedig fogtam a gyanta végét. Egyszerűen képtelen voltam fájdalmat okozni magamnak… „Húzzam, ne húzzam, húzzam, ne húzzam….”

Végül persze egy nagy levegővétellel sikerült letépni, vagyis sikerült volna, de addigra már megkötött rajta, úgyhogy 4 darabba szedtem le, ami természetesen jobban fájt, mintha időbe sitty - sutty lekapom. És ez még csak az egyik volt…

 

Tanulság? Időben be kell jelentkezni!!!!!!! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://vioricas.blog.hu/api/trackback/id/tr42310521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása