Rólam a boszik virtuálisba

2008.02.04. 16:39

Ezt írták nekem a virtuális boszorkányok! :)
Eddig nem hittem a horoszkóposdiban...

Your Birthdate
You are a spiritual soul - a person who tries to find meaning in everything. You spend a good amount of time meditating, trying to figure out life. Helping others is also important to you. You enjoy social activities with that goal. You are very generous and giving. Yet you expect very little in return. Your strength: Getting along with anyone and everyone Your weakness: Needing a good amount of downtime to recharge Your power color: Cobalt blue Your power symbol: Dove Your power month: September
What Does Your Birth Date Mean?

Sőt!!
Azt is ki tudták deríteni, hogy mi voltam előző életemben :D
Írígykedhettek :D

In a Past Life...
You Were: A Greasy Alchemist. Where You Lived: Alaska. How You Died: Natural causes.

A bejegyzés trackback címe:

https://vioricas.blog.hu/api/trackback/id/tr73325053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Witch-san · http://witch.blogol.hu 2008.02.15. 10:21:00

Szio!
Én most tévedtem erre. Én is boszi vagyok, csak még nem tudtam felfedezni az összes képességem. Veled mi a helyzet? Nagy baj lenne, ha jönnék többször is erre?
Ja és én szívesen látlak a blogomon. (www.witch.blogol.hu) Blogon sok mindent megtalálsz, hisz engem sok minden érdekel. Pá-pá

Sentinel 2008.02.19. 08:41:32

You Were: A Charming Despot.

Where You Lived: France.

How You Died: Natural causes.

Hehe :)
süti beállítások módosítása